Kâr bölgesi : stratejik iş tasarımı yarının kârlarını nasıl oluşturur?
tarafından
 
Slywotzky, Adrian J. yazar

Başlık
Kâr bölgesi : stratejik iş tasarımı yarının kârlarını nasıl oluşturur?

Yazar
Slywotzky, Adrian J. yazar

ISBN
9789753221504

Yazar Ek Girişi
Slywotzky, Adrian J. yazar

Basım Bilgisi
1. basım.

Fiziksel Tanımlama
xi, 360 s. : grafik, şeki., tablo. ; 22 cm.

Seri
Sistem Yayıncılık ; 233 Şirket kültürü dizisi
 
Sistem Yayıncılık, Şirket Kültürü Dizisi ; 233.

Seri Başlığı
Sistem Yayıncılık ; 233 Şirket kültürü dizisi

Özet
Şirketler kar için vardır. Bazı şirketler niçin yıllarca devamlı ve yüksek kar elde ederler? Niçin bu şirketler, sektörlerinde sürekli değişen kar bölgelerini keşfetmede, rakiplerinin her zaman önündedirler? Bazı şirketlerin ise işlerini idare etmede kullandıkları eskimiş yollar niçin karsız bir bölgede son bulur? Bu soruların cevaplarını Kar Bölgesi' nde bulabilirsiniz. Bu kitap, yüksek karın nasıl ve neden oluştuğunun etkileyici ve pratik bir açıklamasını içerir. Kitap, günümüz iş dünyasındaki on iki başarı öyküsünün içindeki kar stratejilerini açıklıyor. Kitaba konu olan bu başarılı şirketler ve yöneticileri, hissedarları için 700 milyar dolardan daha fazla piyasa değeri oluşturmuşlardır. Dahası kitapta , bu şirketlerin müşteri önceliklerini karşılamada, her zaman rakiplerinin önünde olmalarını sağlayan iş tasarımlarından çıkarılacak dersler ele alınmıştır. Bazı örnekler: - Nicolas Hayek' in yarattığı ucuz ve karlı bir " tampon" marka olan Swatch' ın, şirketteki pahalı ürünlerin yüksek karlılığını koruması. - Roberto Goizueta' nın, tüketicinin tek önemli müşteri olmadığı inancının, Coke' un Pepsi karşısında kazandığı zaferin temelini oluşturması. - Charles Schwab' ın santral iş tasarımının, finans sektöründe milyonlarca yeni müşteriye büyük kolaylık getirmesi. - Madden Communications gibi küçük ve orta ölçekli şirketlerin yöneticilerinin ve büyük şirketlerin orta düzey yöneticilerinin, Slywotzky ve Morrison' ın fikirlerini kullanarak şirketlerini kar bölgelerine sokmaları. Kitaptaki örnekler, başarıyı getiren bu kar modellerine farklı bir bakış açısı sağlamaktadır. Kar Bölgesi, yüksek kar mekanızmalarını inceleyen ve bu kar modellerinin herhangi bir sektörde herhangi bir şirket tarafından nasıl öğrenilip, uyarlanabileceğini gösteren ilk kitaptır. Ayrıca, bu fikirleri sistematik bir şekilde şirketinizde uygulamanız için size yol gösterecek bir kılavuz olan " Kar Bölgesi Elkitabı" nı içerir.

Konu Başlığı
Profit and loss management.
 
Kâr ve zarar yönetimi.
 
Success in business life.
 
Başarı, iş yaşamında.

Yazar Ek Girişi
Morrison, David J.,
 
Andelman, Bob,
 
Kılıç, Ebru, 1971-,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004471658.155 SLY 2004Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon