Elektronik ticaret ve elektronik iş : uygulamalar, modeller, startejiler
tarafından
Akar, Erkan.
Başlık
:
Elektronik ticaret ve elektronik iş : uygulamalar, modeller, startejiler
Yazar
:
Akar, Erkan.
ISBN
:
9786053950288
Yazar Ek Girişi
:
Akar, Erkan.
Fiziksel Tanımlama
:
117 sayfa ; 24 cm.
Seri
:
Nobel ; yayın no. 1233. İktisadi ve idari bilimler ; 203
Nobel Yayın ; 1233. İktisadi ve idari bilimler ; 203.
Seri Başlığı
:
Nobel ; yayın no. 1233. İktisadi ve idari bilimler ; 203
Genel Not
:
Kaynakça vardır.
İçerik
:
GİRİŞ 1. BÖLÜM İNTERNET, ÖZELLİKLERİ VE İŞ DÜNYASI 1. İnternetin Anlamı Ve Tarihçesi 2. İnternetin Özellikleri 3. İnternet Ortamı İle Geleneksel Ortamın Farklılıkları 4.İnternet Ve İş Dünyası 2. BÖLÜM ELEKTRONİK TİCARET VE UYGULAMALARI 1. E-Ticaretin Anlamı, Efsaneleri Ve Gerçekleri 2. E-Ticaretin Türleri 3. E-Ticaretin Olumlu Yanları 4. E-Ticaretin Olumsuz Yanları 5. E-Ticaret Uygulamaları 3. BÖLÜM ELEKTRONİK İŞ VE MODELLERİ 1. E-İş Tanımı Ve Süreçleri 2. E-İş’in Gelişimi 3. E-İş’in Bileşenleri 4. E-İş’teki Konular 5. E-İş Modelleri 4. BÖLÜM E-İŞE İLİŞKİN DÜNYADA EN BAŞARILI ÖRNEKLER VE STRATEJİLERİ 1. Ebay.Com 2. Amazon.Com 3. Cısco.Com 4. Aol.Com (Aol-Tıme Warner) 5.Ups.Com
Özet
:
Endüstri devrimini sonlandıran ve yerine dijital devrimi doğuran bilgi ve iletişim teknolojileri fiber optik kablolar ve çip teknolojisi sayesinde dünyanın yaşam döngüsünü tamamen farklı bir âleme yönlendirmiştir. Bu âlem herkesin tahmin edebileceği gibi sanal âlemdir. Geleneksel anlayışı bütünüyle değişime uğratan elektronik dünya işletmelere ve müşterilere yeni ve farklı fırsatların kapılarını açmaktadır. Dijital dönüşümün varlığı önlenemez boyutlara ulaşmakta ve etkisini müşterilerden satıcılara, üreticilerden işletmelere, ticari hayattan iş hayatına ve de topluma kadar her şeyde hissettirmektedir. Bu kitap, dijital dönüşümün ticaret ve iş boyutunu oluşturan elektronik ticareti ve elektronik işi, dijital dönüşümün; kendine stratejik bir yol ve araç olarak seçen pazarlamacılar, yöneticiler ve yatırımcılar tarafından nasıl kullanılması gerektiğini, pazarlama boyutuyla işletmelere ne tür farlılıklar getirerek değerler yaratacağını kapsamlı bir şekilde sunmaktadır. Dönüşümü anlayıp, farkını fark edenler için…
Konu Başlığı
:
Elektronik ticaret.
Electronic commerce.
Yazar Ek Girişi
:
Akar, Erkan.,
Kayahan, Cantürk.,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0004509 | 380.10285 AKA 2010 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |