Müşteri hizmetlerinde kalite
tarafından
 
Martin, William B., yazar

Başlık
Müşteri hizmetlerinde kalite

Yazar
Martin, William B., yazar

ISBN
9789757805816

Yazar Ek Girişi
Martin, William B., yazar

Fiziksel Tanımlama
103 sayfa : tablolu. ; 22 cm.

Seri
Rota yayınları: Etkin yönetim dizisi.

İçerik
Müşterinizi arayın. -- Hizmette kalite standartlarını belirleyin. -- Kazanan bir ekip kurmak. -- Düzenli olarak kontrol edin. -- Sorunlara önceden etkin çözüm getirin.

Özet
İyi bir müşteri bölümü, her işletme için önemli bir unsurdur; ancak yüksek kaliteli müşteri hizmetleri sunan ekip, tesadüfen ortaya çıkmaz. Yüksek kaliteli müşteri hizmetleri sunmak planlama, bilgi ve epeyce yoğunlaştırılmış çaba gerektirir. Müşteri Hizmetlerinde Kalite, yöneticilerin kazanan bir müşteri hizmetleri ekibi kurmak için tam olarak ne yapmaları gerektiğini açıklıyor. Kitapta, müşteri hizmetleri yönetiminin tüm evreleri ele alınıyor. İşte bunlardan bazıları: * İş başvurularını eleme * Kalite için eğitim * Standartlar belirleme * Ekip kurma * Önceden etkili sorun çözümleme

Konu Başlığı
Customer services -- Programmed instruction.
 
Müşteri hizmetleri -- Programlı eğitim.
 
Customer relations -- Programmed instruction.
 
Müşteri ilişkileri -- Programlı eğitim.

Yazar Ek Girişi
Ünver, Ahmet.,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004547658.812 MAR 1997Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon