Bildiğimiz pazarlamanın sonu = : The end of marketing as we know it
tarafından
 
Zyman, Sergio. yazar

Başlık
Bildiğimiz pazarlamanın sonu = : The end of marketing as we know it

Yazar
Zyman, Sergio. yazar

ISBN
9789758378227

Yazar Ek Girişi
Zyman, Sergio. yazar

Basım Bilgisi
1. basım.

Fiziksel Tanımlama
253 sayfa ; 22 cm.

Seri
Medicat kitapları

Seri Başlığı
Medicat kitapları

Genel Not
Özgün eseradı: The end of marketing as we know it.

Özet
Bildiğimiz pazarlama yöntemlerinin sonunun gelip gelmediği tartışmasında, Sergio Zyman'ın bir çift sözü var: "Geleneksel pazarlama can çekişmiyor. Çoktan öldü." Bu iddialı adam, dünyadaki en iyi pazarlama organizasyonu olan Coca-Cola’nın efsanevi pazarlama şefi. Sıradışı düşünüşü, gözükara ve kışkırtıcı stratejileriyle pazarlama kavramına boyut atlatmış gerçek bir guru. Sergio Zyman Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu'nda bildiklerine saplanıp kalmışları tepeden tırnağa sarsacak taktikleri fısıldamıyor, avaz avaz bağırıyor. Ürününüz/hizmetiniz ne kadar kaliteli olursa olsun, pazarlayamadığınız sürece bu vahşi arenada ezilip gideceğinizi acımasızca haykırıyor yüzünüze. Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu, bildiğimiz pazarlama kitaplarının da sonunu getiriyor...

Konu Başlığı
Marketing.
 
Pazarlama.

Yazar Ek Girişi
Sevgi Çopur, İlkay,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004550658.8 ZYM 2000Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon