Gerçek yalanlar reklamcılık : Müşteri planlama sanatı
tarafından
 
Steel, Jon, yazar

Başlık
Gerçek yalanlar reklamcılık : Müşteri planlama sanatı

Yazar
Steel, Jon, yazar

ISBN
9789758378258

Yazar Ek Girişi
Steel, Jon, yazar

Fiziksel Tanımlama
261 sayfa. ; 22 cm.

Genel Not
Kaynakça : 259-261 sayfa.

İçerik
İçindekiler -- Giriş -- Hedefi Vurmak -- 1. Fareye Yer Yok -- Tüketicileri Reklam İletişimine -- Dahil Etmekteki Başarısızlık -- 2. Sessiz Ortaklar -- Müşteri Planlama ve -- Yeni Tüketici İttifakı -- 3. • Koyun Güden Körler -- Reklamcılık Araştırmayı Takip Ediyor... -- Ama Yanlış Yönde -- 4- Soğanı Soymak -- Araştırma Yoluyla Gerçeği -- Açığa Çıkarmak ve -- Yaratıcı Fikirleri Canlandırmak -- 5. Balıkçının Rehberi -- Yaratıcı Brifin Önemi -- 6. Des Moines'de On Ev Hanımı -- Kabataslak Yaratıcı Fikirleri -- Araştırmanın Tehlikeleri -- 7. Şeytan Tüyü -- "Sütünü?; var mı?" -- Teşekkür -- Kaynakça

Özet
Turht, lies and advertising. Dünya reklamcılığının büyük isimlerinden biri olan Jon Steel, bu kitabında çok basit gibi görünen bir soruya cevap arıyor: Reklam ve pazarlama etkinliklerine tüketicinin bakış açısını nasıl katabiliriz? Uzun süreli ve sağlam bir marka ilişkisi yaratabilmenin tüketiciyi anlamakta başlayacağını öne süren Steel, anlama sürecini teorik ve pratik yanlarıyla derinlemesine analiz ediyor. Araştırmanın ve aratıcılığın gerçerli kurallarını sorguluyor, yenilerini öneriyor. Gerçek bir reklamcıya yakışan bir entellektüel derinliğe sahip bu kitap, başklarını anlama ve onlarla iletişim kurabilme sanatına bir giriş aynı zamanda...

Konu Başlığı
Advertising Campaings -- United States -- Planning.
 
Reklam Kampanyaları -- ABD -- Planlama.
 
Advertising -- United States.
 
Reklam -- ABD.
 
Advertising Agents -- Customer Services -- United States.
 
Reklam Acentaları -- Müşteri Hizmetleri -- ABD.

Yazar Ek Girişi
Kalınyazgan, İnci Berna,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004555659.111 STE 2000Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon