Markalaştırma
tarafından
Randall, Geoffrey, 1938- yazar
Başlık
:
Markalaştırma
Yazar
:
Randall, Geoffrey, 1938- yazar
ISBN
:
975829685
Yazar Ek Girişi
:
Randall, Geoffrey, 1938- yazar
Fiziksel Tanımlama
:
215 sayfa ; 23 cm.
İçerik
:
Marka nedir?--Markaların değeri--Markaları tehdit eden sorunlar--Tüketiciler ve markalar--Marka esnetme ve marka uzantıları--Reklami promosyon ve marka--Parekenndecilerin rolü--Hizmet işlerinde markalaştırma--Endüstriyel pazarlarda markalaştırma--Şirketler ve markaları--Uluslararası ve küresel markalar--Marka planlaması--Markalaştırma örgütlenmesi--E ticaret ve markalar.
Özet
:
Marka bilinci günümüzde tabana daha fazla yayılmaya başladı.
Konu Başlığı
:
Markalama (Pazarlama)
Branding (Marketing)
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0004596 | 658.827 RAN 2005 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |