Uluslararası pazarlama
tarafından
Özcan, Murat, yazar
Başlık
:
Uluslararası pazarlama
Yazar
:
Özcan, Murat, yazar
ISBN
:
9789756812303
Yazar Ek Girişi
:
Özcan, Murat, yazar
Fiziksel Tanımlama
:
304 pages ; 24 cm.
İçerik
:
temel bilgiler ve kavramlar-2, Uluslararası pazarlama çevresi-18, Pazarlama araştırması ve pazarlama bilgi sistemi-63, Pazar bölümlendirmesi-80, Uluslararası pazarlama planlaması-91, Uluslararası mal politikları-109, Uluslararası fiyatlandırma kararları-132, Uluslararası pazarlamada dağıtım kanallrının seçimi-169, Uluslararası pazarlamada tutundurma kararları-201, Uluslararası pazarlamada örgütlenme ve denetim-225.
Özet
:
pazarlama yönetiminin uluslararası ortamdaki özel öneme sahip sahip yönlerinin ele almakta pazarlamanın genel yönlerine ise sadece pazarlama teorisi ile tanışıklığı olmayan okuyucuları bu dezavantajdan kurtarma amacı ile her bölümde kısaca değinilmeltedir. Bu bakımdan kitap daha çokmöğrencilere ve yurtdışında ilk defa görev alacak olan pazarlama yöneticilerine yönelik olarak hazırlanmıştır.
Konu Başlığı
:
Ekonomi ve Finans
Economics and Finance
İhracat pazarlaması
International marketing
BUSINESS & ECONOMICS / International / Marketing
Tür
:
Electronic books
Tüzel Kişi Ek Girişi
:
Hiperlink (Firm)
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0004611 | 658.8 ÖZC 2008 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |