The international dictionary of marketing : over 2,000 professional terms & techniques
tarafından
Yadin, Daniel L., yazar
Başlık
:
The international dictionary of marketing : over 2,000 professional terms & techniques
Yazar
:
Yadin, Daniel L., yazar
ISBN
:
9780749435325
Yazar Ek Girişi
:
Yadin, Daniel L., yazar
Fiziksel Tanımlama
:
v, 441 sayfa. ; 24 cm.
İçerik
:
Introduction: a pratical guide for marketers-- The marketing dictionary.
Özet
:
Definitions of everyday marketing terms and jargon, plus in-depth explanations of marketing practices and procedures.
Konu Başlığı
:
Marketing -- Dictionaries.
Pazarlama -- Sözlükler.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Referans Kitaplar | EKOBKN0004638 | REF 658.8003 YAD 2001 | Merkez Kütüphane Referans Demirbaşları |