İşletmelerde halkla ilişkiler
tarafından
Sabuncuoğlu, Zeyyat. yazar
Başlık
:
İşletmelerde halkla ilişkiler
Yazar
:
Sabuncuoğlu, Zeyyat. yazar
ISBN
:
9789757763536
Yazar Ek Girişi
:
Sabuncuoğlu, Zeyyat. yazar
Basım Bilgisi
:
5. basım.
Fiziksel Tanımlama
:
XI, 243 sayfa ; 24 cm.
İçerik
:
İÇİNDEKİLER --BÖLÜM 1 HALKLA İLİŞKİLERDE KAVRAMSAL ÇERÇEVE --1. İŞLETMELERDE HALKLA İLİŞKİLERİN TANİMİ, ÖNEMİ VE GELİŞİMİ 3 --1.1. Halkla İlişkilerin Tanımı 3 $x 1.2. İşletmelerde Halkla İlişkilerin Önemi 5 --1.3. Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişimi 8 -- --1.3.1. Amerika'da Halkla İlişkilerin Gelişimi 8 --1.3.2. Ha ...
Özet
:
Halkla ilişkiler, toplumda olumlu bir firma imajı yaratmak, özel ve tüzel kişilerin destek ve sempatisini kazanmaktır.
Konu Başlığı
:
Public relations -- Management.
Public relations.
Halkla ilişkiler -- Yönetim.
Halkla ilişkiler.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0004662 | 659.2 SAB 2001 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |