İletişim odaklı pazarlama : tüketiciden müşteri yaratmak
tarafından
Bozkurt, İzzet. yazar
Başlık
:
İletişim odaklı pazarlama : tüketiciden müşteri yaratmak
Yazar
:
Bozkurt, İzzet. yazar
ISBN
:
9789756347164
Yazar Ek Girişi
:
Bozkurt, İzzet. yazar
Fiziksel Tanımlama
:
360 sayfa. ; 22 cm.
İçerik
:
İÇİNDEKİLER -- Giriş 10 -- Pazarlama iletişimi kavramı 13 -- Pazarlama iletişimi kavramının özellikleri 17 -- Pazarlama iletişiminin tarihsel gelişim süreci 18 -- Pazarlama iletişiminde yaratıcı stratejiler 36 -- Pazarlama iletişimi ve marka 42 -- Pazarlama iletişimi ve etik 58 -- Pazarlama iletişiminde bütçeler ve kampanyalar 75 -- Türkiye'de pazarlama iletişiminin neresindeyiz? 79 -- Pzarlama iletişimi, tüketici tutum ve davranışları ile satın alma karar süreci 87 -- Tüketici pazarı 89 -- Pazarlama disiplini olarak tüketici davranışı 92 -- Tüketici kararlarının kapsamı 102 -- Satın alma davranış türleri 103 -- Markanın tüketici açısından önemi 109 -- Tüketici karar verme aşamaları 124 -- Pazarlama iletişimi yönetimi ve tüketici satın alma karar süreci ilişkisi 134 -- Pazarlama iletişiminde yeni yaklaşımlar 137 -- Bütünleşik pazarlama iletişimi 139 -- İlişki pazarlaması 149 -- Birebir pazarlama iletişimi 160 -- Halkla ilişkiler kavramı ve tanımı 181 -- Reklam 214 -- Kişisel satış 239 -- Satış promosyanu 249 -- Satış noktası promosyonu(P.O.P) 282 -- Doğrudan pazarlama 300 -- Sponsorluk 313 -- Fuarcılık 341 -- Kaynakça 357.
Özet
:
Adını ne koyarsak koyalım fark etmez, yeni bir pazarlama döneminde yaşıyoruz. Bu yeni dönemde zihninde küçük bir yer edinerek tüketicinin dikkatini çekmek, tüketiciyi ürün veya hizmetinizi satın almaya ikna etmek ve nihayet tüketiciden müşteri yaratmak için iletişimi pazarlama faaliyetlerinizin her aşamasına, her noktasına dahil etmeniz gerekiyor. Pazarlamanın 4P ile yetindiği zamanlarda tüketiciden müşteri yaratmak, yani müşteri sadakati kazanmak daha kolaydı. Tüketici üreticiye sadık olmak zorundaydı, çünkü çok fazla seçeneği yoktu. Bu dönemde iletişime yalnızca satış ve tutundurma faaliyetlerinde rol veriliyordu. Günümüzde ise her kategoride sayısız marka müşteri sadakati peşinde koşuyor ve tüketicileri mesaj bombardımanına tutuyor. Bu zorlu koşullar altında kalabalık arasından sıyrılıp dikkat çekmek ve bir alışverişlik tüketici beraberlikleri yerine sadık sadık müşteri akışları yaşamak için iletişime yalnızca satış ve tutundurma çalışmalarınızın giderlerinde bir olarak bakmanız, iletişimi tüm pazarlama planlarınızın merkezine yerleştirmeniz gerekiyor. Bunu siz yapmazsanız sizin yerinize yapacak çok rakibiniz var ve bunların sayısı gün geçtikçe artıyor.
Konu Başlığı
:
Communication in marketing.
Pazarlamada iletişim.
Marketing.
Pazarlama.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0004688 | 658.82 BOZ 2004 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |