Marka yaratmanın 22 kuralı
tarafından
Ries, Al. yazar
Başlık
:
Marka yaratmanın 22 kuralı
Yazar
:
Ries, Al. yazar
ISBN
:
9789758378302
Yazar Ek Girişi
:
Ries, Al. yazar
Fiziksel Tanımlama
:
164 sayfa ; 22 cm.
İçerik
:
Yayılma kuralı--daralma kuralı--tanıtım kuralı--reklam kuralı--kelime kuralı--referans kuralı--kalite kuralı--kategori kuralı--isim kuralı--genişlemeler kuralı--arkadaşlık kuralı--jenerik kuralı--şirket kuralı--alt marka kuralı--kardeşler kuralı--biçim kuralı--renk kuralı--sınırlar kuralı--istikrar kuralı--değişim kuralı--ölümlülük kuralı--tekillik kuralı.
Özet
:
Elinizdeki kitap odaklanma kavramını pazarlama sürecinin kendisine uygulamaktadır.
Konu Başlığı
:
Brands.
Markalar.
Yazar Ek Girişi
:
Özdemir, Atakan,
Ries, Laura,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0004704 | 658.8343 RIE 2000 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |