Yerli malı stratejiyle dünyaya kafa tutmak
tarafından
 
Emre, Cenk. yazar

Başlık
Yerli malı stratejiyle dünyaya kafa tutmak

Yazar
Emre, Cenk. yazar

ISBN
9786055090388

Yazar Ek Girişi
Emre, Cenk. yazar

Fiziksel Tanımlama
272 sayfa ; 22 cm.

İçerik
Önsöz- Giriş- Müşteri ihtiyaçları, segmentasyon ve hedefleme- Konumlandırma- Ürün ve Hizmetler- Pazarlama organizasyon ve süreçleri- Satış ve dağıtım kanalları- Fiyatlandırma stratejisi- Marka ve iletişim stratejisi- Makroekonomik ve dış faktörler- Sonsöz: Mücadele yeni başlıyor.

Özet
On beş yıldır dünya kazan o kepçe gezdi; her kıtadaki onlarca küresel şirkete stratejik danışmanlık yaptı. 50'ye yakın örnek vaka analizi eşliğinde ve bir polisiye roman sürükleyiciliğinde aktardığı deneyimleri, pazarlama, satış, strateji ve inovasyon konularında alın teri döken profesyonelleri eşine az rastlanır bir yolculuğa çıkartıyor. Kitapta yanıt bulacağınız ilginç sorulardan bazıları şunlar: Bir siyasi parti nasıl popüler hale gelir? Bir ülke nasıl pazarlanır? Spor kulüplerine yatırım nasıl yapılır? Ölmek üzere olan bir marka küllerinden nasıl diriltilir? Çokuluslu devlerin karşısında etkisiz olan küçük oyuncular nasıl bilek güreşi yapacak hale gelir? Zayıflıklarınız nasıl stratejik avantaja dönüşür? Hiç kimsenin bilmediği tüketici ihtiyaçları nasıl anlaşılır? Sizin için en karlı olacak müşteriler nasıl bulunur? Daha önce hiç tanınmayan bir ürün kategorisi için nasıl pazar yaratılır? Herkesin fiyat rekabeti yaptığı bir ortamda nasıl mücadele edilir? Rakibi kopyalamak size ne getirir sizden ne götürür?

Konu Başlığı
Satış yönetimi.
 
Sales management.
 
Pazarlama yönetimi.
 
Marketing management.
 
Ürün ve fiyatlandırma.
 
Product and pricing.

Yazar Ek Girişi
Dinçer, Mutlu,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004724658.8 EMR 2013Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon