Halkla ilişkiler'de uzmanlaşma 3
tarafından
 
Taşoğlu, Nihal P., editör.

Başlık
Halkla ilişkiler'de uzmanlaşma 3

Yazar
Taşoğlu, Nihal P., editör.

ISBN
9786055100827

Fiziksel Tanımlama
310 sayfa. ; 21 cm.

Seri
Umuttepe yayın no ; 173. İletişim Dizisi ; 15.
 
Umuttepe yayın no ; 173.
 
İletişim Dizisi ; 15.

İçerik
Web Sözlüklerinde Halkla İlişkiler Mesleğinin ve Kavramının Algılanışı ve Temsili Medya ile İlişkilerde Halkla İlişkilerin Haber Kaynağı Olarak Konumlanması Yeşil Pazarlamada Halkla İlişkilerin Rolü Türkiye ’deki Halkla İlişkiler Ajanslarının Kurumsal Kültür Yapısının Belirlenmesi: Harrison & Handy ve Goffe & Jones ’un Kurumsal Kültür Sınıflandırmaları Üzerinden Bir Araştırma Sivil Toplum Kuruluşlarının Yeni Medyada Halkla İlişkiler Çalışmaları Halkla İlişkiler Uzmanlarının Halkla İlişkiler Eğitimine Bakış Açısı Dijital Halkla İlişkiler Uygulamalarında Simetrik İletişim

Özet
Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma kitabını yazmaya başlarken amacımız yeni gelişmeleri de dikkate alarak halkla ilişkiler alanında ortaya çıkan uzmanlık alanlarını gözden geçirmekti. Alanın profesyonellerine ve halkla ilişkiler alanında eğitim gören öğrencilerimize halkla ilişkilerin geleneksel uzmanlık alanları yanında yeni uzmanlık alanları hakkında teorik ve uygulamalı bilgi vermeyi amaçladık Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma kitabında kurumsal itibarın yönetilmesi, kurumsal sosyal sorululuk uygulamaları, yatırımcı ilişkileri yönetiminde finansal halkla ilişkiler, politik halkla ilişkiler, stratejik yönetim süreci, sosyal medyada halkla ilişkiler, sendikalarda halkla ilişkiler, halkla ilişkilerde etik ve halkla ilişkilerde yaratıcılık ve yenilikçilik konuları incelenmektedir.

Konu Başlığı
Public relations
 
Halkla ilişkiler.

Yazar Ek Girişi
Taşoğlu, Nihal P.,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004883659.2 HAL 2016Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon