Halkla ilişkiler'de uzmanlaşma 3
tarafından
Taşoğlu, Nihal P., editör.
Başlık
:
Halkla ilişkiler'de uzmanlaşma 3
Yazar
:
Taşoğlu, Nihal P., editör.
ISBN
:
9786055100827
Fiziksel Tanımlama
:
310 sayfa. ; 21 cm.
Seri
:
Umuttepe yayın no ; 173. İletişim Dizisi ; 15.
Umuttepe yayın no ; 173.
İletişim Dizisi ; 15.
İçerik
:
Web Sözlüklerinde Halkla İlişkiler Mesleğinin ve Kavramının Algılanışı ve Temsili Medya ile İlişkilerde Halkla İlişkilerin Haber Kaynağı Olarak Konumlanması Yeşil Pazarlamada Halkla İlişkilerin Rolü Türkiye ’deki Halkla İlişkiler Ajanslarının Kurumsal Kültür Yapısının Belirlenmesi: Harrison & Handy ve Goffe & Jones ’un Kurumsal Kültür Sınıflandırmaları Üzerinden Bir Araştırma Sivil Toplum Kuruluşlarının Yeni Medyada Halkla İlişkiler Çalışmaları Halkla İlişkiler Uzmanlarının Halkla İlişkiler Eğitimine Bakış Açısı Dijital Halkla İlişkiler Uygulamalarında Simetrik İletişim
Özet
:
Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma kitabını yazmaya başlarken amacımız yeni gelişmeleri de dikkate alarak halkla ilişkiler alanında ortaya çıkan uzmanlık alanlarını gözden geçirmekti. Alanın profesyonellerine ve halkla ilişkiler alanında eğitim gören öğrencilerimize halkla ilişkilerin geleneksel uzmanlık alanları yanında yeni uzmanlık alanları hakkında teorik ve uygulamalı bilgi vermeyi amaçladık Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma kitabında kurumsal itibarın yönetilmesi, kurumsal sosyal sorululuk uygulamaları, yatırımcı ilişkileri yönetiminde finansal halkla ilişkiler, politik halkla ilişkiler, stratejik yönetim süreci, sosyal medyada halkla ilişkiler, sendikalarda halkla ilişkiler, halkla ilişkilerde etik ve halkla ilişkilerde yaratıcılık ve yenilikçilik konuları incelenmektedir.
Konu Başlığı
:
Public relations
Halkla ilişkiler.
Yazar Ek Girişi
:
Taşoğlu, Nihal P.,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0004883 | 659.2 HAL 2016 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |