Kültür bozumu : sonumuzu hazırlayan tüketim çılgınlığından kurtulmanın yolları
tarafından
Lasn, Kalle. yazar
Başlık
:
Kültür bozumu : sonumuzu hazırlayan tüketim çılgınlığından kurtulmanın yolları
Yazar
:
Lasn, Kalle. yazar
ISBN
:
9789758930005
Yazar Ek Girişi
:
Lasn, Kalle. yazar
Fiziksel Tanımlama
:
232 sayfa ; 20 cm.
Seri
:
Bağımsız ; 1.
İçerik
:
Sonbahar--Kış--İlkbahar--Yaz.
Özet
:
Amerika artık bir ülke değil, trilyonlarca dolarlık bir markadır diyor Kalle Lasn ve onun kültür bozucu arkadaşları, Adbusters ( Reklam bozanlar ) dergisinin kurucusu ve aynı adlı hareketin öncüsü Lasn, bilginin akışını, şirketlerin ellerindeki gücü kullanma biçimini, televizyon istasyonlarının yönetim yapılarını, gıda, giyim, otomobil, spor, müzik ve kültür endüstrilerinin işleyişini eleştirerek küresel markalaşma sürecine karşı koymaya çalışıyor.
Konu Başlığı
:
Mass media and culture.
Kitle iletişim araçları ve kültür.
Mass media -- Influence.
Kitle iletişim araçları -- Etki.
Mass media and the environment.
Kitle iletişim araçları ve çevre.
Social movements.
Sosyal hareketler.
Yazar Ek Girişi
:
Pekman, Cem,
Ilgaz, Ahmet,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0004888 | 302.23 LAS 2004 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |