Marketing recipes : a guidebook for brand managers
tarafından
 
Borça, Güven. author

Başlık
Marketing recipes : a guidebook for brand managers

Yazar
Borça, Güven. author

ISBN
9786058892606

Yazar Ek Girişi
Borça, Güven. author

Fiziksel Tanımlama
197 pages ; 24 cm.

İçerik
Planning--Market information--Market research--Product development briefs--Brand positioning--Creative brief--Brand activation--Brand mathematics--Helpful documents for effective brand management--Job descriptions--Appendix.

Özet
A ficticious company, in a ficticious country

Konu Başlığı
Pazarlama yönetimi.
 
Marketing management
 
Pazarlama araştırması.
 
Marketing research.

Yazar Ek Girişi
Oker, Şule.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004986658.8 BOR 2002Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon