Günümüzde ve gelecekte stratejik halkla ilişkiler yönetimi
tarafından
 
Uğurlu, Saadet, derleyen.

Başlık
Günümüzde ve gelecekte stratejik halkla ilişkiler yönetimi

Yazar
Uğurlu, Saadet, derleyen.

ISBN
9786053332107

Basım Bilgisi
Geliştirilmiş 2.baskı.

Fiziksel Tanımlama
364 sayfa ; 24 cm.

Seri
Beta Basım Yayım ; yayın no: 3182. İletişim dizisi ; 111.
 
Beta Basım Yayım ; yayın no: 3182.
 
İletişim dizisi ; 111.

İçerik
Giriş -Halkla İlişkiler 3.0 -Bütünleşik Pazarlama İletişimde Stratejik Halkla İlişkiler -Kurumsal Kimlik ve İletişim -Kurumsal İtibar Yönetimi -Sorun ve Kriz Yönetimi -İşletmelerde Halkla İlişkiler ve Afet Yönetimi: Soma Maden Kazası Örneği -Sürdürülebilir Kalkınma için 'Yeşil' Yaklaşımlar -Halkla İlişkiler ve Yeni Medya -Ağızdan Ağıza Pazarlama -Gelişen İletişim Araçlarıyla Modern Halkla İlişkiler -Sosyal Medyada Ünlüler ve Aktivizm -Gelecekte Karşılaşılması Muhtemel Fırsatlar ve Zorluklar

Özet
Günümüzün yoğun rekabet ortamında faaliyet gösteren firmalar için, stratejik iletişimin gücünü doğru kullanabilmek, hayati önem taşımaktadır. Zira, en doğru kararları en doğru zamanda alabilmenin, rekabette proaktif davranabilmenin yolu, bilgiyi etkin bir biçimde kullanabilmekten, bunun yolu ise firma içi ve firma dışı iletişimin stratejik olarak planlanmasından geçmektedir. Zira, bir taraftan hızla değişen tüketici beklentileri ve satınalma güdüleri, diğer taraftan olağanüstü çeşitliliğe ulaşan iletişim kanalları, iletişim sürecini son derece karmaşıklaştırarak, konunun profesyonelce, hedef odaklı ve stratejik bir bütünlük içinde planlanarak uygulanmasını zaruri hale getirmiştir. İşte bu nedenle, firmaların tüm iletişim çabalarının her adımında neyin, nasıl, niçin, ne şekilde ve ne zaman yapılacağına dair bir vizyon ortaya konulmasını sağlayan, tüm çabaları bütünleştirerek harcanan eforun tek bir hedefe yönlendirilebilmesini temin eden “stratejik iletişim yönetimi” firmalar için vazgeçilmez bir uygulama haline gelmiştir. Stratejik iletişim yönetimi, biraz önce sözünü etmiş olduğumuz şekilde karmaşıklaşan iletişim sürecinin kilitlerini çözerek sorunsuz bir biçimde devam etmesini sağlayan anahtar niteliğindedir. İletişim gereksinimini stratejiler çerçevesinde yürütebilmeyi başaran firmalar, hem sorunların çözümünde hem de pazar fırsatlarının değerlendirilmesinde proaktif davranabilme yeteneğini de elde edeceklerdir.

Konu Başlığı
Public relations.
 
Halkla ilişkiler.

Yazar Ek Girişi
Uğurlu, Saadet,
 
Bozkurt, İzzet,
 
Sezgin, Deniz,
 
Şahin, Çiğdem
 
Bulunmaz, Barış
 
Çelik, Hüseyin
 
Boran, Tuğçe
 
Özgen, Ebru,
 
Dapiapis, Nihal Toros,
 
Şener, Gülüm,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0007171659.2 GUN 2015Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon