Pazarlamanın temelleri : bir pazarlama stratejisi planlama yaklaşımı. William D. Perreault, Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy ; çeviri editörü: Asım Günal Önce.
tarafından
 
Perreault, William D.

Başlık
Pazarlamanın temelleri : bir pazarlama stratejisi planlama yaklaşımı. William D. Perreault, Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy ; çeviri editörü: Asım Günal Önce.

Yazar
Perreault, William D.

ISBN
9786051335117

Yazar Ek Girişi
Perreault, William D.

Basım Bilgisi
13. basımdan çeviri.

Fiziksel Tanımlama
646 sayfa : fotoğraf, tablo ; 24 cm.

Seri
Nobel yayınları ; 609.

Genel Not
Dizin var.

İçerik
Tüketiciler Firmalar ve Toplum İçin Pazarlamanın Değeri Pazarlama Stratejisinin Planlaması Değişen Pazar Çerçevesinde Fırsatları Değerlendirme Bölümlendirme ve Konumlandırma ile Pazarlama Stratejilerine Odaklanma Nihai Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Ticari ve Kurumsal Müşterilerin Satın Alma Davranışları Kararların Pazarlama Bilgisiyle Değiştirilmesi Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları Ürün Yönetimi ve Yeni Ürün Geliştirme Dağıtım ve Kanal Sistemlerinin Gelişimi Dağıtım Müşteri Hizmeti ve Lojistik

Özet
Pazarlamanın Temelleri; akademisyenlere, pratisyenlere ve öğrencilere dönük olmak üzere pazarlama bakış açısını genişletmek ve uygulamalarını analiz edip geliştirmek isteyen herkesin yararlanabileceği temel bir kitaptır. Kitap, 18 ayrı bölümde ele alınmış olup pazarlamanın toplum, firma ve tüketici için değeri; pazarlama strateji planlaması süreci içerisinde temel pazarlama karması unsurları ve etik pazarlama bölümlerini içermektedir. Bölümler, öne çıkan temel noktaları ve güncel olayları örnekleri ile beraber ele almakta ve analiz etmektedir. Ayrıca, Ekonominin Temelleri, Pazarlama Aritmetiği ve Pazarlamada Kariyer Planlaması ekleri ile bölümler desteklenmektedir. Kitap, kapsamlı örnek vakalarla, her bölüme ilişkin sorularla zenginleştirilmiş ve tamamlayıcı eklerle beraber temel konular pekiştirilmiştir. Uluslararası uygulamaların güncel örneklerle beraber yer aldığı çok kapsamlı bu kitap hem öğrencilere hem de konu ile ilgilenen herkese yararlı bir kaynak olacaktır.

Konu Başlığı
marketing -- strategy.
 
Pazarlama -- strateji.

Yazar Ek Girişi
Cannon, Joseph.
 
McCarthy, E. Jerome.
 
Önce, Asım Günal.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0006929658.8 PER 2013Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon