Performans esaslı bütçeleme sisteminin kalkınma ajanslarında uygulaması : Uzmanlık tezi
tarafından
Aniç, Aykut., Yazar.
Başlık
:
Performans esaslı bütçeleme sisteminin kalkınma ajanslarında uygulaması : Uzmanlık tezi
Yazar
:
Aniç, Aykut., Yazar.
ISBN
:
9786059041690
Yazar Ek Girişi
:
Aniç, Aykut., Yazar.
Tüzel Kişi Adı Girişi
:
TC Kalkınma Bakanlığı. Bölgesel Gelişme ve Yapısal Uyum Genel Müdürlüğü.
Yayım Bilgisi
:
Ankara : TC Kalkınma Bakanlığı Bölgesel Gelişme ve Yapısal Uyum Genel Müdürlüğü, 2016.
Fiziksel Tanımlama
:
xiii, 183 sayfa : grafik, harita, tablo ; 17 cm.
Seri
:
TC Kalkınma Bakanlığı ; 2955.
2955.
İçerik
:
Teşekkür- Özet- Abstract-Kısaltmalar-Giriş 1.Kamu mali yönetimi 2. Performans esaslı bütçeleme sisteminin kavramsal çerçevesi 3. Karşılaştırmalı ülke incelemeleri çerçevesinde kalkınma ajansları mevcut yapısının değerlendirilmesi 4.Kalkınma ajanslarıkurumsal ve mali yapısının performans esaslı bütçeleme sistemine uygunluğunu değerlendirme anketi. 5. Kalkınma ajansları kurumsal ve mali yönetim yapısının iyileştirilmesine yönelik öneriler 6. sonuç -ekler- kaynakça.
Özet
:
Çalışmanın temel amacı, son dönem bölgesel gelişme politikasının en önemli aracı konumunda olan kalkınma ajanslarında kaynak kullanımında etkinliği sağlamak üzere mevcut yapıyı değerlendirmek ve performans esaslı bütçeleme sisteminin uygulanmasına yönelik iyileştirme önerileri geliştirmektir. Çalışmada yöntem olarak literatür değerlendirilmesi, karşılaştırmalı ülke incelemesi ve kalkınma ajanslarında mali işlemlerden sorumlu çalışanlarla yapılan anket uygulamasından yararlanılmıştır.
Konu Başlığı
:
Budget.
Bütçe.
Performance -- Measurement.
Performans -- Ölçüm.
Development Agencies -- Turkey.
Kalkınma ajansları -- Türkiye.
Yazar Ek Girişi
:
Aniç, Aykut.,
Tüzel Kişi Ek Girişi
:
TC Kalkınma Bakanlığı. Bölgesel Gelişme ve Yapısal Uyum Genel Müdürlüğü.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0006689 | 351.72209561 ANI 2016 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |