Selling war, selling hope : presidential rhetoric, the news media, and US foreign policy since 9/11
tarafından
 
Dimaggio, Anthony R., 1980- author.

Başlık
Selling war, selling hope : presidential rhetoric, the news media, and US foreign policy since 9/11

Yazar
Dimaggio, Anthony R., 1980- author.

ISBN
9781438457963
 
9781438457956
 
9781438457970

Yazar Ek Girişi
Dimaggio, Anthony R., 1980- author.

Fiziksel Tanımlama
xvi, 415 pages ; 24 cm

İçerik
The Rhetoric of Fear and Hope in Afghanistan -- Selling the Iraq War -- Failure: The Iraq War and the Declining Influence of Presidential Rhetoric -- An Iranian Threat? Recycling the Rhetoric of Fear and Hope -- From Fear to Democracy: Presidential Rhetoric in the Arab Spring -- Losing Control: Obama's Rhetoric on Benghazi and Syria.

Özet
Details how presidents utilize mass media to justify foreign policy objectives in the aftermath of 9/11.

Konu Başlığı
Mass media and international relations -- United States.
 
Kitle iletişim araçları ve uluslararası ilişkiler -- ABD.
 
Communication in politics -- United States.
 
İletişim, Siyasette -- ABD.
 
Rhetoric -- Political aspects -- United States.
 
Retorik -- Siyasal yönler -- ABD.
 
Political oratory -- United States.
 
Siyasal söylem -- ABD.
 
War on Terrorism, 2001-2009 -- Public opinion.
 
Terörizmle savaş, 2001-2009 -- Kamuoyu.
 
Arab Spring, 2010- -- Public opinion.
 
Arap Baharı, 2010- -- Kamuoyu.
 
Public opinion -- United States.
 
Kamuoyu -- ABD.

Coğrafi Terim
United States -- Foreign relations -- 2001-2009.
 
ABD -- Dış ilişkiler -- 2001-2009.
 
United States -- Foreign relations -- 2009-
 
ABD -- Dış ilişkiler -- 2009-.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0009152327.730090511 DIM 2015Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon