Reklam : zekayı sihre dönüştürmek
tarafından
 
Hegarty, John. yazar

Başlık
Reklam : zekayı sihre dönüştürmek

Yazar
Hegarty, John. yazar

ISBN
9786054584598

Yazar Ek Girişi
Hegarty, John. yazar

Basım Bilgisi
2. baskı.

Fiziksel Tanımlama
237 sayfa : resim ; 23 cm.

Genel Not
Özgün yapıt adı: Hegarty on advertising : turning intelligence into magic.

İçerik
İçindekiler -- -- Önsöz 9 -- Giriş 15 -- Birinci Kısım -- 1 Fikirler 27 -- 2 Markalar ve İzleyiciler 43 -- 3 Ajanslar 63 -- 4 Kreatif Direktör 75 -- 5 Müşteri, Brief ve Sözcüklerin Gücü 83 -- 6 Konkurlar 91 -- 7 Hikâye Anlatıcılığı 101 -- 8 Gerçekler ve Teknoloji 109 -- İkinci Kısım -- 9 Benton & Bowles'ten Goodge Caddesi 16 Numaraya 121 -- 10 Saatchi & Saatchi 137 -- 11 TBWA: Söylemesi Biraz Zor 147 -- 12 BBH: Bavuldaki Ajans 157 -- 13 Önce Levi's 501, Sonra Dünya 181 -- 14 Küreselleşme ve Mikro Ağın Doğuşu 197 -- 15 28 Yıl, 7 Ay ve 3 Gün Sonra 217 -- 16 Reklamcılık Beni İçkiye Nasıl Alıştırdı? 227 -- -- Teşekkür 236 -- -- --.

Özet
Reklam sektörünün öncülerinden, İngiliz reklamcı Sir John Hegarty, unutulmaz işler yaratmanın ve büyük fikirlerin perde arkasını bu kitapta anlatıyor! Bir fikri büyük kılan nedir? İyi bir sunumun özellikleri nelerdir? Yeni teknolojinin reklam üzerindeki etkileri neler olacak? BBH'nin kurucularından; Levi Strauss, Audi ve Unilever gibi dünya devlerine etkili kampanyalar yapmış Hegarty'nin sektördeki kırk yıllık deneyiminden süzülen bilgelik okurla buluşuyor. Reklam: Zekâyı Sihre Dönüştürmek, reklamcılığın amentüsü olmasının yanı sıra son derece de eğlenceli bir otobiyografi aynı zamanda. İlk kısmı oluşturan bölümlerde Hegarty reklam işine dair kişisel görüşlerini ve tavsiyelerini sunuyor: Fikirler, markalar, ajanslar, brief'ler, konkurlar, hikâye anlatımı ve teknoloji. İkinci kısımdaysa daha ziyade kendi yolculuğuna odaklanıyor: Kariyerinin ilk dönemlerinde Charles Saatchi'yle birlikte çalışmasından, 1982'de BBH'nin kuruluşuna ve ajansın Londra, New York, Singapur, Şanghay, Mumbai ve Sao Paolo'da ofisler açarak dünya çapında yaygınlık kazanmasına uzanan keyifli ve öğretici bir yolculuk bu. "Bu bir 'nasıl yapmalı' kitabı değil. Bu türden yararlanabileceğimiz pek çok kitap bulunuyor. Bu, bugün ulaştığım noktaya gelirken yaşadığım deneyimler, düşünceler ve örneklerle işlenmiş hayat hikâyemdir. Bütün bunların tavırlarımı, davranışlarımı ve işimi nasıl şekillendirdiğinin öyküsüdür. Aydınlatıcı ve eğlenceli bulmanızı ümit ediyorum."

Konu Başlığı
Reklam koordinatörü -- Biyografi
 
Reklam ajansları -- Yönetim
 
Advertising executives -- Biography
 
Advertising agencies -- Management

Yazar Ek Girişi
Özçelik, İclal Büyükdevrim,
 
Akman, Zeynep Hale,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003207659.1 HEG 2016Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon