Pazarlama reçeteleri : marka yöneticisinin el kitabı
tarafından
 
Borça, Güven. yazar

Başlık
Pazarlama reçeteleri : marka yöneticisinin el kitabı

Yazar
Borça, Güven. yazar

ISBN
9789756347324

Yazar Ek Girişi
Borça, Güven. yazar

Basım Bilgisi
3. baskı.

Fiziksel Tanımlama
183 sayfa. ; 25 cm.

İçerik
Uyarı -- Kitap Hakkında -- Sektöre Çağrı -- Örnek Olay / Devcon -- 1. Bölüm/ Araştırma -- 2.Bölüm / Ürün Geliştirme Brif Formatlar -- 3.Bölüm/ Marka Konumlandırma -- 4.Bölüm/ Yaratıcı Brif ve Medya Planı -- 5.Bölüm/ Satış Promosyonları -- 6.Bölüm/ Marka Matematiği -- 7.Bölüm/ Planlama -- 8.Bölüm/ Etkin Marka Yönetimi için Yararlı Dokümanlar -- 9.Bölüm/ Görev Tanımları -- Ekler.

Özet
Bu kitap ülkemiz pazarlama profesyonellerinin işe bakışını derinden etkiler ve hatta Türk şirketlerinin iş yapış biçimini ciddi şekilde değiştirirse kimse şaşırmasın. Çünkü o iddia, özveri ve cesaretle yazıldı ve paylaşıma sunuldu.

Konu Başlığı
Marketing -- Management.
 
Pazarlama -- Yönetim.
 
Marketing research.
 
Pazarlama araştırması.
 
Product management -- Mathematical models.
 
Ürün yönetimi -- Matematiksel modeller.
 
Social marketing.
 
Sosyal pazarlama.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003424658.82 BOR 2013Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon