Aşağıdan yukarıya pazarlama
tarafından
 
Ries, Al. yazar

Başlık
Aşağıdan yukarıya pazarlama

Yazar
Ries, Al. yazar

ISBN
9786054584512

Yazar Ek Girişi
Ries, Al. yazar

Fiziksel Tanımlama
208 sayfa ; 21 cm.

İçerik
Stratejiyi taktik belirler-- Cepheye inmek--Trendleri izlemek--Odağı daraltmak--Taktiğinizi bulmak--Uyuşturucu istismarını önleyecek bir taktik bulmak--Stratejinizi geliştirmek-- Avon için strateji geliştirmek--Değişimleri gerçekleştirmek--Savaş alanını değiştirmek--General motorsda savaş alanını değiştirmek--Stratejinizi test etmek--Stratejinize ikna etmek--Kaynak bulmak--Dışarıdan bir göz çağırmak--Planı başlatmak--Planınızı rayına oturtmak--Başarınızı değerlendirmek--Abartmak--Zararları budamak--Oyunu oynamak

Özet
Bu kitap; reklamın neden tek başına yeterince işe yaramayacağının kitabı. Bu kitap; neden marka isminizi, ürününüzü, fiyatınızı, dağıtım kanalınızı, hedef kitlenizi ya da stratejinizi değiştirmeden başarıya ulaşamayacağınızın kitabı. Bu kitap; neden "marka ismi" gibi küçük (!) sandığınız bir detayın şirketinizin geleceğini değiştirebileceğinin kitabı. Bu kitap; neden müşteri odaklı ya da ürün odaklı değil de rakip odaklı olmanız gerektiğinin kitabı. Bu kitap; pazarda işe yarayacak bir reklam kampanyasının pre-testlerden neden geçemeyebileceğinin kitabı. Bu kitap; pazarlama stratejisinin neden işe yarayan bir reklam stratejisi üzerine inşa edilmesi gerektiğinin kitabı. Bu kitap; pazarlama hakkında doğru olduğunu varsaydığınız bilgilerin birçoğunun neden yanlış olduğunun kitabı. Bu kitap; mesleğe girdiğimden beri pazarlamayla ilgili okuduğum 100'lerce kitap arasında en iyi 3 kitaptan biri.

Konu Başlığı
Marketing techniques.
 
Pazarlama teknikleri.

Yazar Ek Girişi
Trout, Jack,
 
Türk, Yavuz,
 
Konukseven, Saadettin,
 
Şansal, Feray,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0007183658.8 RIE 2014Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon