Büyümenin yönetimi
tarafından
 
Aslan, Leyla, çeviri.

Başlık
Büyümenin yönetimi

Yazar
Aslan, Leyla, çeviri.

ISBN
9789756589786

Fiziksel Tanımlama
184 sayfa : tablo ; 21 cm.

Seri
MESS Yayın No ; 505.

Genel Not
Original title :Harvard business review on top-line growth.

İçerik
Büyüme zamanı Tasarruf Çağında Büyümenin Finansmanı Darwin ve İblis Varlıklı Kitlelere Satmak Ne zaman ittifak, ne zaman iktisap bütün müşterilerinizden mümkün olanın en çoğunu elde etmek BİS'ler büyüme gündemini nasıl yönetiyorlar değer buluşçuluğu yazarlar

Özet
Türkiye Metal Sanayicileri Sendikası MESS olarak mesleki gelişim alanında birçok kişiye yeni ufuklar açacağına inandığımız ve Harvard Business Review Dergisinden Seçmeler dizimize yeni katılan `Büyümenin Yönetimi` kitabını sizlerle buluşturuyoruz. Elinizdeki kitap, büyümenin sürdürülebilir kılınmasına rehberlik edecek 8 makalesiyle, büyüme stratejileri geliştirmede başarılı olmuş bir eser. Kitap yönetim alanında takip edilecek gelişmelerin, şirketlerin büyümesinden daha incelikli bir kavram olduğuna dikkat çekiyor. Ve `gerçek büyüme buluşçuluğa bağlıdır` cümlesi ile açılışı yapıyor. Kitabımızda bunun yanı sıra, müşteri profillerine uygun yeni pazarlama yöntemlerine ve değer buluşçuluğunun temellerine kadar büyümeyi yönetmenin çok çeşitli yanları ele alınıyor. Kitapta yer bulan en önemli konulardan birisi şirketlerin sahip olması gereken `nereye varacağına` yönelik `farkındalık bilinci`. Bu süreç içerisinde acil olanın önemli olanı dışarı itmemesine özen gösterilmesi gerektiği konusuna değiniliyor. Geçmişteki hatalarımızdan korkarak hareketlerimize yön vermeliyiz diye bir kaide yok buna karşın minimum düzeydeki hata, yönetimin başarısının bir ölçütü olmakta. Yüksek büyümenin stratejik mantığı olarak görülen `değer buluşçuluğu` aslında şirketlerin başarıya ulaşmalarında dikkate aldıkları bir rekabet yöntemi. Kitaba göre daha az başarılı şirketler geleneksel bir yaklaşımı benimseyip rakiplerinin önünde yer alma fikriyle hareket ediyor. Tersine yüksek büyüme oranlı şirketler ise rakipleriyle aynı noktada yer almaya veya onları alt etmeye önem vermiyor. Bunu yerine değer buluşçuluğu adı verilen bir düşünce sistemiyle, rakiplerini önemsiz hale getirmeye çalışıyorlar. Fransız Filolog Claude Bernar`ın bir sözünde şöyle diyor: "Zaten bildiğimizi sandığımız şeyler çoğu zaman bizi öğrenmekten alıkoyarlar." Kitap burada bir öneride bulunuyor, "Radikal fikirler üretebilmek için insanlara alışılmışın ötesinde bakmayı öğretmeniz gerekir".

Konu Başlığı
Üretim
 
Production
 
Corporations -- Growth.
 
Şirketler -- Büyüme.
 
Büyümenin yönetimi
 
Growth management

Yazar Ek Girişi
Aslan, Leyla,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004408338.881 BUY 2006Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon