Çağdaş pazarlamada yeni yaklaşımlar
tarafından
 
İnal, Mehmet Emin. yazar

Başlık
Çağdaş pazarlamada yeni yaklaşımlar

Yazar
İnal, Mehmet Emin. yazar

ISBN
9786054393732

Yazar Ek Girişi
İnal, Mehmet Emin. yazar

Fiziksel Tanımlama
viii, 347 sayfa : grafik, tablo ; 24 cm.

İçerik
Müşteri odaklı pazarlama -- Neuomarketing kavramı ve odak grup görüşmesi -- Gedik pazarlama -- Sosyal medya pazarlaması -- Yeşil pazarlama -- Politik pazarlama -- Şehir Pazarlaması -- İzinli pazarlama -- Ağızdan ağıza pazarlama -- Pazarlama etiği -- Sürdürülebilir kalkınma çağında kurumsal iletişim -- Tedarik zinciri yönetimi -- Kategori yönetimi -- Dünyada ve Türkiye'de e-ticaret: potansiyeli ve geleceği -- Toplam kalite yönetimi ve pazarlama -- Veri tabanlı pazarlama.

Özet
Küresel rekabetin çok yoğun olarak hissedildiği günümüz dünyasında ise, tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarını hızlı değişim işletmeleri yeni arayışlara yöneltmiştir. İşletmeler pazarlama stratejilerini belirlerken etkin, verimli, dikkat çekici, ayırt edici ve özellikle tüketici zihninde farklılık oluşturacak mesajlara yoğunlaşmışlardır. Teknolojideki hızlı değişim ve internetin hayatımıza girmesi ile birlikte tüketiciler tek tuşla, ürünler hakkında daha fazla bilgi sahibi olmakta, kıyaslama yaparak daha bilinçli hale gelmekte ve sonucunda kendilerini etkileyen markalara yönelmektedir. Rekabet savaşlarının yaşandığı bu ortamda yöneticilerin çağdaş pazarlamada çok önemli yeri olan yeni yaklaşımları işletme politikalarına almaları ile hem tüketicileri memnun etme noktasında, hem de rekabet gücü kazanabilme noktasında büyük katkılar sağlayacağı düşünülmektedir. Bu kitap, başarıya susamış, yoğun rekabet ortamında etkin pazarlama stratejisini belirlemek isteyen ve pazarlama açısından yeterince fikir üretemeyen iş dünyasına, sürekli kendilerini yenileyerek bilgi dağarcıklarını zenginleştirme düşüncesinde olan lisan ve lisansüstü düzeyde öğrenim gören öğrencilere ve araştırmacılara yön göstermede büyük katkı sağlayacaktır.

Konu Başlığı
Marketing -- Management
 
Pazarlama -- Yönetim.
 
Market research
 
Pazarlama araştırması.

Yazar Ek Girişi
Akın, Murat,
 
Toksarı , Murat,
 
Kavacık, Mustafa,
 
Aksu, Murat,
 
Özgüven, Nihan,
 
Koçer, Leyla Leblebici,
 
Tan, Ahmet,
 
Özer, Selda Uca,
 
Şahin, Bayram,
 
Şahin, Seda,
 
Kavacık, Saadet Zafer,
 
Kocaman, Serpil,
 
Canpolat, Nesrin,
 
Yardım, Mecbure,
 
Koyuncu, Seçkin Can,
 
Oğuzhan, Yavuz Sezer,
 
Sünnetçioğlu, Ayşe Can,
 
Gökdemir, Sinan,
 
Çiçek, Recep,
 
Girgin , Göksel Kemal,
 
Yılmaz, Gülay Özdemir,
 
Yetik, Nuray,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0006980658.8 INA 2015Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon