Banka pazarlaması ve yeni nesil bankacılık : ampirik bir analiz
tarafından
 
Dinç, Yusuf. yazar

Başlık
Banka pazarlaması ve yeni nesil bankacılık : ampirik bir analiz

Yazar
Dinç, Yusuf. yazar

ISBN
9786053338253

Yazar Ek Girişi
Dinç, Yusuf. yazar

Fiziksel Tanımlama
ix , 116 sayfa.. ; 24 cm.

Seri
Beta Yayın no ; 3489. İşletme-ekonomi dizisi ; 844.

İçerik
Bankacılık Banka Şirketi Bankacılıkta Müşteri Kavramı Bankacılık Ürünleri Bankacılıkta Dağıtım Kanalları Bankacılıkta Ürün ve Hizmetlerin Pazarlanması Yeni Nesil Bankacılık ve Katılım Bankaları Üzerine Ampririk Bir Uygulama

Özet
Bu eser uzun bankacılık tecrübesinin akademik birikimle başka bir deyişle pratiğin teoriyle buluştuğu ve bankacılığın temelleri, pazarlaması ve geleceği üzerine hem profesyoneller hem akademisyenler için besleyici bir kaynak olması üzere hazırlanmıştır. Bankacılık ekonominin gelişimine, nitelikli istihdam alanlarının açılmasına ve doğrudan ve dolaylı yatırımların yurtiçine çekilmesinde temel sektörlerden birisi olarak ekonomi içindeki önemini artıracaktır. Katılım bankalarının gelişimi ile uluslararası kaynaklara erişimin kolaylaşacağı ve ihraç edilebilir bir iş modeli ön plana çıkacaktır. Bu eserin, Türkiye'nin gelişiminde önemli bir alan olarak ön plana çıkacak olan fınansal hizmetler ve bankacılığın gelişimine katkısı olacağı düşünülmektedir. (Önsözden)

Konu Başlığı
Bank marketing.
 
Banka pazarlaması.
 
Banks and banking.
 
Bankalar ve bankacılık.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0007223658.8 DIN 2017Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon