İşletmecilikte çağdaş yönelimler
tarafından
 
Alabay, M. Nurettin, yazar.

Başlık
İşletmecilikte çağdaş yönelimler

Yazar
Alabay, M. Nurettin, yazar.

ISBN
9789758640850

Fiziksel Tanımlama
xii, 245 sayfa ; 20 cm.

İçerik
1. Durumsallık yaklaşımı tanımı ve özellikleri 2. Durumsallık yaklaşımına yöneelik araştırmalar 3. Durumsallık yaklaşımı unsurları 4. Örgüt stratejisi ve organizasyon yapısı bağlamında durumsallık yaklaşımı

Özet
Pazarlama, 1850fden gunumuze bir tak.m asamalar gecirmistir. Bu asamalar, klasik ayr.ma gore, urun, sat.s, pazarlama ve musteri-odakl. yaklas.m asamalar. oldu.u bilinmektedir. Pazarlaman.n, bu asamalar. gecirmesindeki temel etkenlerin neler oldu.u incelendi.inde, 1) teknolojinin, internetin gelismesi ve yayg.nlasmas., 2) kureselli.in ve kuresel rekabetin artmas. ve 3) insanlar.n e.itim ve bilgi duzeylerinin artmas. seklinde belirlenmistir. Di.er taraftan, bu etkenler aras.nda bir ba. oldu.u da gorulmektedir. Teknolojinin gelismesi ve ozellikle internetin yayg.nlasmas. sayesinde kuresellesme ortaya c.km.s ve art.k dunya tek pazar haline gelmistir. Yine teknolojik ve kuresel faktorler sayesinde iletisim artm.s, insanlar tum dunyaya kolay erisir hale gelmistir. Bu durum, insanlar.n e.itim ve iletisim duzeylerinin artmas.na neden olmustur. Bu de.isim surecinde, pazarlama tan.m., kapsam. ve rolu dahil pek cok kavram de.ismistir. .sletmelerde organizasyon yap.s. bile de.iserek, pazarlama etraf.nda odaklan.p, tum isletme cal.sanlar.n.n temel amac. pazarlama haline gelmistir.

Konu Başlığı
İşletme yönetimi.
 
Business management.
 
Yönetim ve organizasyon -- İşletmeler.
 
Organization and administration

Yazar Ek Girişi
Alabay, M. Nurettin,
 
Devrani, Tülay Korkmaz,
 
Özdoğan, Feride Bahar Işın,
 
Göksel, Aykut,
 
Bumin, Birol,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003381658.1 ISL 2003Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon