Marka girişimi: kurumsal markalaşma ile şirket stratejisini, kültürünü ve kimliğini uyumlu hale getirme yöntemleri
tarafından
 
Hatch, Mary Jo. yazar

Başlık
Marka girişimi: kurumsal markalaşma ile şirket stratejisini, kültürünü ve kimliğini uyumlu hale getirme yöntemleri

Yazar
Hatch, Mary Jo. yazar

ISBN
9786055467074

Yazar Ek Girişi
Hatch, Mary Jo. yazar

Fiziksel Tanımlama
245 p. : grafikler, tablolar. ; 24 cm.

Genel Not
Translation of: Taking brand initiative: how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding.

İçerik
Temel bilgiler, Kurumsal marka yönetimi, Uyum.

Özet
Günümüzün medyaya doymuş toplumunda, sadece kendilerine güçlü bir şekilde dürüst olanlar bizde uzun soluklu bir etki bırakabiliyorlar. Bunu başarmak için birbirini destekleyen strateji, kültür ve kimlik konularında doğru karar ve uygulamalar arasındaki uyumu sağlayabilmek büyük çaba gerektiriyor. Elinizdeki kitap, zorlu ama ödülü bol başarı yolunda işinizi ileri taşımanıza yardımcı olacak." - Jorgen Vig Knudstrop, LEGO Group, CEO ve Başkan "Giderek önemi artan kurumsal markalama konusunda derinliği, keskinliği, hayranlık uyandıran örnek vakalarıyla bu kusursuz kitap, yapısal güzergah için bütün ayrıntıları veriyor. Markalamayla ilgilenen herkes bu kitabı ilginç ve bilgilendirici bulacaktır." - David A. Aaker, marka gurusu ve Prophet'in başkan yardımcısı; Brand Portfolio Strategy dahil dört marka kitabının yazarı "Bu kitap, gerçeklerle birlikte ekonominin pratik sorunlarını anlayarak markalama yoluyla kurum kültürünü güçlendirecek görüşler sunuyor. Yazarlar kurumsal markaların, kurum kültürlerinin DNA'larına yerleştirilmesinin önemini vurguluyorlar ki markalama sürecinde bu durum sıklıkla göz ardı edilir. İlginç ve zengin ayrıntılarla verilen örnekler eşliğinde yazarlar, ne kurum kültürüne ne de şirketin kamusal imajına uymayan markanın şirketleri nasıl büyük zorluklarla yüz yüze getirdiğini gösteriyor. Bu kitap hem kurumsal teori hem de stratejik pazarlamayı derinlemesine anlamamızı sağlıyor ve bazı kurumları diğerlerinden daha verimli olduğunu nedenleriyle ortaya koyuyor." - Edgar H. Schein, MİT Sloan School of Management emekli profesörü ve Organizational Culture and Leadership kitabının yazarı

Konu Başlığı
Kurumsal imaj.
 
Corporate image.
 
Kurum kültürü.
 
Corporate culture.
 
Markalaşma (Pazarlama).
 
Branding (Marketing).

Yazar Ek Girişi
Schultz, Majken.
 
Olins, Wally.

Tüzel Kişi Ek Girişi
İstanbul Ticaret Odası.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002698338 HAT 2011Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon