Uluslararası pazarlama yönetimi : teori, uygulama ve örnek olaylar
tarafından
 
Karafakıoğlu, Mehmet.

Başlık
Uluslararası pazarlama yönetimi : teori, uygulama ve örnek olaylar

Yazar
Karafakıoğlu, Mehmet.

ISBN
9786052423400

Yazar Ek Girişi
Karafakıoğlu, Mehmet.

Basım Bilgisi
Tıpkı 10. Baskı: Şubat 2019, İstanbul.

Fiziksel Tanımlama
xiii, 330 sayfa : tablo ; 20 cm.

Seri
Beta yayın no ; 3841. İşletme-ekonomi dizisi ; 996.

İçerik
HOLDİNGLERDE PİRAMİT YAPILA N MA GİRİŞ 1 1. Kav ramsa l Çerçeve 1 1. . 1 . Şirketler Toplul uğu, işletmeler Grubu ve Holding Kavraın ları 1 1 .2. Sahip li k Yapıs ı: Sah ipli k ve Kontro l Hakları 3 1.3. Vekalet Teoris i Bak ış Aç ı ıyla Sahipl ik ve Kontrol Hakk ı 4 1.4. Psikolojik Sah ipli k 7 1 .5. Psiko lojik Sahi pli k ve Hakim Ortaklık 11 1

Özet
Kitabın birinci baskısından bu yana uluslararası pazarlama açısından Türkiye'de önemli gelişmeler olmuş, Önceleri sadece ihracatla yetinen, bu aşamaya gelmeleri dahi büyük bir başarı sayılan birçok Türk firması bu gün dış pazarlarda yatırım yapmaya başlamış, firmalarımızın ihracat, yurt dışı üretim ve perakendecilik faaliyetleri bir zamanlar hayal edilmesi bile zor bir büyüklüğe ulaşmıştır. Bu gelişmeler dokuzuncu baskıyı gerçekleştirirken kitabın bütün bölümlerinin yeniden ele alınmasını gerekli kılmış, tabloların, örneklerin güncelleştirilmesine ek olarak birçok yeni bilgiye yer verilmiş. (Önsözden)

Konu Başlığı
Export marketing.
 
Uluslararası pazarlama.
 
International economic relations.
 
Uluslararası ekonomik ilişkiler.
 
Export marketing -- Management.
 
Uluslararası pazarlama -- Yönetim.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0012240658.8 KAR 2019Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon