Postmodernizmin etkileşim odaklı yansımaları : ''deneyimsel pazarlama''
tarafından
 
Yaman, Zührem. author

Başlık
Postmodernizmin etkileşim odaklı yansımaları : ''deneyimsel pazarlama''

Yazar
Yaman, Zührem. author

ISBN
9786053446651

Yazar Ek Girişi
Yaman, Zührem. author

Fiziksel Tanımlama
vii, 128 sayfa : tablo, şekil, fotoğraf ; 24 cm.

İçerik
İçindekiler 1-Postmodern öncesi ve Sonrası Pazarlama Anlayaşına Bütünsel Bir Bakış 2-Postmodern Pazarlama Yöntemlerine Genel Bakış 3-Deneyim Kavramı ve Müşteri Deneyimi 4-Deneyimsel Pazarlama 5-Deneyimsel Pazarlama Örnekleri

Özet
Bu çalışma; postmodernizmin pazarlama alanına etkimelerinin en önemli yansımalarından biri olan Deneyimsel Pazarlamayı bütüncül bir bakış açısıyla ele almaktadır. Çalışmanın son bölümünde farklı sektörel deneyimsel pazarlama örneklerine yer verilmiş. (Önsözden)

Konu Başlığı
Marketing.
 
Pazarlama.
 
Relationship marketing.
 
İlişki pazarlaması.
 
Branding (Marketing).
 
Markalaşma (Pazarlama).

Yazar Ek Girişi
Zerenler, Muammer,
 
Kırdar, Sevda,
 
Turan, Nurullah Arda,

Başlık Ek Girişi
Deneyimsel pazarlama


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011567658.8 YAM 2018Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon