Dijital çağda pazarlama ve halkla ilişkiler = The business of influence : reframing marketing and PR for the digital age
tarafından
 
Sheldrake, Philip, 1971- yazar

Başlık
Dijital çağda pazarlama ve halkla ilişkiler = The business of influence : reframing marketing and PR for the digital age

Yazar
Sheldrake, Philip, 1971- yazar

ISBN
9786054789139

Yazar Ek Girişi
Sheldrake, Philip, 1971- yazar

Fiziksel Tanımlama
248 sayfa : resimli ; 24 cm.

İçerik
Önsöz -- 1. Bugün Neredeyiz -- 2. Altı Etk Akışı -- 3. Etki -- 4. Sosyal Ağ -- 5. Ölçme, Karmaşıklık ve Etki Odaklılık -- 6. Dengeli Puan Kartı -- 7. Etki Puan Kartı -- 8. Etki Trendleri -- 9. Yeni Bir Pazarlama ve PR Çerçevesi Çizmek -- 10. Etki Baş Sorumlusu ve Etki Profesyoneli -- 11. Şimdi Ne yapıyoruz? -- 12 Sözlük -- Notlar.

Özet
"Bukitapgeleneksel pazarlamacılar için tam bir beyin kamçısı. Kitap geleneksel pazarlama düşüncesi yerine etkiye odaklanarak, modern bir pazarlamacının yaptığı her şeyi yeni bir çerçeveye ve yeni bir tanıma oturtuyor. Her başarılı pazarlama müdürünün masasında mutlaka sayfalarının uçları kıvrılmış, her yerine işaretler konmuş bu kitabın bulunması şart." Kathie Delahaye Paine, KD Paine&Partners'ın Kurucusu ve CEO'su "Philip Sheldrake yeni iletişim dünya düzenine ilişkin önemli bir vizyon paylaşıyor. PR ve reklam dünyası profesyonelleri oturup not almalı. Etki, geleceğin sloganı. Akıllı şirketler şimdiden onu keşfetmeye ve modellerini değiştirmeye başladılar bile." Robert Phillips, EMEA, Edelman Başkanı ve CEO'su "Bugün her kuruluşun yaptığı iş, etki işidir. Müşterileri etkileyerek bizim ürünlerimizi almalarını, elemanlarımızın bizim adımıza çalışmalarını ve medyanın bizden söz etmesini sağlamaya çalışıyoruz. Kendi başına bir ada gibi yaşayabildiğimiz günler geride kaldı. Şimdi başarıya ulaşabilmek için etki ekosisteminin içinde yaşamak zorundayız, bunun için de kafa yapımızı değiştirmemiz gerekiyor. Neyse ki, Philip Sheldrake bize bunun nasıl yapılacağını gösteriyor." Davide Meerman Scott, çoksatan New Rules of Marketing & PR ve Real-Time Marketing & PR adlı kitapların yazarı "Philip Sheldrake bize etki işini yeni baştan düşündürüyor. Sosyal web'in dünyayı dönüşüme uğrattığı açık. İş stratejileri de buna ayak uydurmak zorunda. Okurlar bu kitabı ezberleyip, pazarlama ve işin geleceği hakkındaki inançlarını sorgulamalı." David Alston, Radian6'nın CMO'su "Philip Sheldrake Barselona İlkelerinin tanımlandığı 2010'daki AMEC oturumunun düşünceli ve tutkulu katılımcılardandı. Klasik düşünceye sağlıklı bir devinim kazandıran iletişimin değişmesi gerektiği yolundaki görüşlerini bu kitapta sürdürüyor. Büyük şirketlerin bu kitabı üst yöneticileri için tavsiye edilen okuma listesine koyacaklarını umarım." Barry Leggetter, Uluslararası İletişim Ölçme ve Değerlendirme Derneği (AMEC) Yürütmeden sorumlu Direktörü (Tanıtım Bülteninden)

Konu Başlığı
Internet marketing.
 
İnternette pazarlama.
 
Marketing.
 
Pazarlama.
 
Public relations.
 
Halkla ilişkiler.
 
Influence (Psychology)
 
Etki (Psikoloji)

Yazar Ek Girişi
Şensoy, Ümit,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0006773658.872 SHE 2015Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon