Modern işletmelerde pazarlama ve satış yönetimi
tarafından
 
Çoroğlu, Coşkun. yazar

Başlık
Modern işletmelerde pazarlama ve satış yönetimi

Yazar
Çoroğlu, Coşkun. yazar

ISBN
9789752971073

Yazar Ek Girişi
Çoroğlu, Coşkun. yazar

Fiziksel Tanımlama
194 sayfa ; 21 cm.

Seri
Alfa Yayınlar ; 1122. Dizi no ; 35.
 
Alfa Yayınları.

İçerik
Pazarlama yönetimine genel bakış--Reklam yönetimi--, , , , , , , , , , , , , halkla ilişkiler--Satış geliştirme--Doğrudan pazarlama--Müşteri memnuniyeti ve müşteri odaklı kültür--CRM--Marka yönetimi--İnternet ve pazarlama--Satış yönetimi.

Özet
Pazarlama ilke ve teknikleri ile bunların uygulamaları, satış ve satış yönetiminin tüm boyutları, reklam ve halkla ilişkilerin temel kavramları ve uygulamaları, müşteri memnuniyeti ve müşteri odaklı kültür, CRM, marka yaratmanın ve yaşatmanın kuralları, doğrudan pazarlamanın yöntemleri ve internet üzerinden pazarlama ile ilgili bilmeniz gereken herşey, bu kitabın sayfalarında sizi bekliyor.Kitap, pazarlama ve satış konularını, son gelişmeleri de göz önünde bulundurarak, açık, yalın ve akıcı bir anlatımla ele almıştır. Kitapta, konuların anlaşılmasını ve hatırlanmasını kolaylaştırmak için örneklere de sıkça yer verilmiştir. Çoroğlu, pazarlama ve satış konularında çeşitli şirketlerde uzun yıllar yöneticilik yaptığı için bu kitapta yer alan bilgi, beceri ve teknikleri sıkça kullanma fırsatı bulmuş ve kitaptaki her cümleyi pazarlama ve satış deneyimlerinden süzerek yazmıştır.

Konu Başlığı
Pazarlama.
 
Marketing.
 
Satış yönetimi.
 
Sales management.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004407658.8 COR 2002Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon