The handbook of international marketing communications
tarafından
 
Monye, Sylvester O., author.

Başlık
The handbook of international marketing communications

Yazar
Monye, Sylvester O., author.

ISBN
9780631209133
 
9780631200918

Yayım Bilgisi
Oxford, UK ; Malden, Mass. : Blackwell, 2000.

Fiziksel Tanımlama
294 pages : illustrations ; 25 cm.

Özet
With contributions from an international team of academics and practitioners, this book provides coverage of international marketing communications, drawing together all aspects of the field into one volume. It meets the needs of modern marketers by equipping them with specialized marketing communications skills at an international level

Konu Başlığı
Communication in marketing.
 
Pazarlamada iletişim.
 
Export marketing.
 
İhracat pazarlama.
 
Marketing.
 
Pazarlama.
 
Advertising.
 
Reklam.
 
Communication, International.
 
İletişim, uluslararası.

Yazar Ek Girişi
Monye, Sylvester O.,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004958658.848 HAN 2000Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon