Gelişmekte olan pazarların yeni çokulusluları : piyasaları sarsacak ve yeni markalar oluşturacak dört strateji
tarafından
 
Chattopadhyay, Amitava. yazar

Başlık
Gelişmekte olan pazarların yeni çokulusluları : piyasaları sarsacak ve yeni markalar oluşturacak dört strateji

Yazar
Chattopadhyay, Amitava. yazar

ISBN
9786054015382

Yazar Ek Girişi
Chattopadhyay, Amitava. yazar

Tek Biçim Başlık
The new emerging market multinationals : four strategies for disrupting markets and building brands. Turkish.

Fiziksel Tanımlama
366 sayfa ; 24 cm.

Seri
Rota yayınları
 
Rota Yayın Tanıtım Ticaret (Series)

Genel Not
Original title: The new emerging market multinationals : four strategies for disrupting markets and building brands.

İçerik
İçindekiler Giriş ve Genel Bakış 15 1. Tüketici Segmentini Belirlemek ve Uluslararası Pazarlarda Büyümeyi Hedeflemek 43 2. Stratejik Yetkinliklerin Geliştirilmesi 79 3. Şirket Satın Alımları ile Uluslararası Pazarlarda Büyüme 115 4. Markalaşma Stratejileri ve Yol Haritası 153 5. Kısıtlı Bütçelerle Marka Farkında lığı Yaratmak 179 6. Yüksek Kalite, Liderlik ve Güven Algısı Oluşturmak 201 7. Küresel Marka Çağrışımları ve Marka Mimarisi 227 8. Küresel ya da Bölgesel Bir Markanın Yönetilmesi 255 9. Ana Çıkarımlar 291 Ek : Şirket Tanımları 323 Notlar 333 Yazarlar Hakkında 349 İndeks 351 9

Özet
Çin, Hindistan, Meksika, Türkiye ve diğer gelişmekte olan pazarlardaki şirketler akıllı telefonlardan bilgisayarlara, kot pantolondan biraya, kendilerine ait markalar ve yüksek kalitedeki ürünler ile önemli pazar payları elde ediyorlar. Artık başka markalar altın da satılan, kalitesiz üretim devri sona eriyor. Gelişen ülkelerin çokuluslu şirketleri (EMNC) Kuzey Amerika, Batı Avrupa ve Japonya'daki mevcut pazar liderleri ile inovasyon, markalaşma ve pazarlama alanlarında dişe diş, göze göz rekabet içine girmeye başlıyorlar. Bu küçük, kısıtlı kaynaklı iş modelleri bu seviyelere nasıl ulaştılar? Onların strateji ve taktiklerinden neler öğrenebiliriz? Gelişmekte Olan Pazarların Yeni Çokulusluları kitabının küresel markalaşma ve pazarlama konusunda uzman yazarları, 39 EMNC ile yürüttükleri derinlemesine çalışmalarla, onların yaratıcı mücadele, strateji ve taktiklerinin hızlı yükselişlerini nasıl desteklediklerini ortaya koyuyorlar. Yazarlar, bu şirketlerin büyüme için başvurdukları dört ana stratejiyi açıklıyor.

Konu Başlığı
Branding (Marketing).
 
Markalaşma (Pazarlama).
 
Strategic planning.
 
Stratejik Planlama.

Yazar Ek Girişi
Batra, Rajeev,
 
Özsomer, Ayşegül,
 
Gönen, Pınar,
 
Ant, Ahmet,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003173658.827 CHA 2013Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon